Vallgatan 12: Höstfest

Igår höll Vallgatan 12 i en stor höstfest med god mat och dryck, jazzband och massage (!) från deras nya wellness-avdelning. Sonny sprang runt och jobbade såklart, men jag fick mingla runt och hänga med så fina vänner! Dagen till ära levererades dessutom en ny kollektion från Rodebjer till Vallgatan 12, och jag norpade åt mig ett par mintgröna kostymbyxor direkt (som man kan skymta lite på bilden). Så himla fina! En mer rättvis bild kommer någon gång när jag har tid och lust, hehe.

v126-768x432

Fina Patricia och jag. Snodde bilden från hennes blogg som ni måste klicka er in på här!

Ikväll står det fest igen på schemat. Denna gång med hela fysioterapeutprogrammet i Göteborg, som jag och ca 4 andra har anordnat; FYSIOFEST! Vi började planera redan i april, så det är faktiskt lite pirrigt. Återigen, så förstår jag mig inte på mig själv som sätter mig i den här sitsen. 110 personer ska ha en rolig kväll, och det ska jag se till. P r e s s u r e. Jag borde ha lärt mig vid det här laget att jag hellre är gäst än arrangör, men nej. Efter varje party jag har anordnat, så vill jag gärna börja planera nästa. Och denna gång är det så sjukt dålig tajming (!), eftersom jag har tre praktiska examinationer på måndag och tisdag, en dugga på onsdag och sedan praktik från och med torsdag och framåt i 6 veckor – med helt egna patienter. Jag skulle egentligen behövt denna dagen till att vila/plugga/planera, men icke. Nu bär det av mot Villa Medici och party-prepp! Wish us luck.

Kommentera

